Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μακριά από τα γήπεδα φέτος, θα είναι γεμάτα θηρία!


- Εγώ παιδιά φέτος δεν πατάω σε γήπεδο. Ούτε σε ποδόσφαιρο, ούτε σε μπάσκετ. Το δηλώνω από τώρα για να μη παρεξηγηθώ. Από καιρό το δούλευα στο μυαλό μου το πράγμα και μου είχε καλλιεργηθεί ένας φόβος, αλλά ήρθαν τα σημερινά πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων και με έπεισαν οριστικά και αμετάκλητα. Σκιάχτηκα τελείως. "Θηρία", γράφει ο πρώτος, "2 μπουλντόγκ στις μηχανές του", πετάει ο δεύτερος, "Άγνωστο pitbull", μου κοτσάρει ο τρίτος, "Ήρθε για να δαγκώσει", έρχεται να μου ολοκληρώσει το σκηνικό τού πανικού ο τέταρτος. Ρε δεν πάτε καλά που θα πάω εγώ σε γήπεδο να αφήσω τα κοκαλάκια μου στα δόντια των pitbull, των μπουλντόγκ και των άγριων θηρίων. Χάρισμά σας το θέαμα. Σας συνιστώ ούτε εσείς να πάτε και να μην αφήσετε ούτε τα παιδιά σας να πλησιάσουν. Ήταν που ήταν για τα άγρια θηρία το ποδόσφαιρό μας, τα φέραμε κι εδώ να μας φάνε με την ησυχία τους. Και μάλιστα να πάμε οικειοθελώς στα δόντια τους. Δεν σφάξανε!

4 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Πανεύστοχη ανάρτηση!

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

@ KANTHAROS

Ευχαριστώ :-)

BALADEUR είπε...

Θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν
τον παιδικό μου φίλο,
παρέα με τον ελέφαντα
να μη μου δίνουν ξύλο.

Κι αν θα με φάνε τ' άγρια θηρία
θα με γράψουν και στην ιστορία
πως με φάγανε τα ζώα
κι όχι η μπόρα του αιώνα.

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

@ BALADEUR

Ωραίος ο Θέμης Ανδρεάδης.

Πάντως απ' όλα τα θηρία εμένα με φόβισε περισσότερο εκείνο το πιτ μπουλ του Παναθηναϊκού. Το σκέφτομαι να κάνει δίδυμο με το ροντβάιλερ τον Καραγκούνη και λίγο πιο πίσω να παίζουν τα δυο μπουλντόγκ που φέρνει για την άμυνα, έχοντας μπροστά τους το ντόπερμαν τον Κατσουράνη. Χαμός θα γίνει! Μπάτε σκύλοι αλέστε τον βλέπω τον Παναθηναϊκό!
Πάρτε και κανένα πεκινουά ρε παιδιά. Θα έρχονται και πιτσιρίκια στο γήπεδο!