Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Ρε μπας και τα έχετε παίξει όλοι;


- Πού την καταντήσατε την ΑΕΚ... Ο κάθε Τσουκαλάς να την φτύνει για τον οποιονδήποτε ΠΑΣ.

- Αμ οι άλλοι τής Ερασιτεχνικής; Πού πάτε ρε Καραμήτροι με χορηγούς το σουβλατζίδικο IDEAL και το εστιατόριο Λαδόχαρτο; Άντε με το καλό και το βρώμικο του Βαγγέλη χορηγός...

- Ο Φουρτάδο έρχεται. Ο Φουρτάδο δεν έρχεται. Ο Φουρτάδο έρχεται. Ο Φουρτάδο δεν έρχεται. Ο Φουρτάδο έρχεται… Δηλαδή μάλλον… Δηλαδή, δεν ξέρω… Τέλος πάντων, αν έρθει με το καλό, ας ελπίσουμε να μην μας εξελιχθεί σε… Φρουτάδο!

- Βρε αγόρι μου Βαγγέλη Βλάχο, λέγαμε ότι ο Χιμένεθ μιλούσε πολύ αλλά εσύ έχεις σπάσει όλα τα κοντέρ. Κάνε και κανένα διάλειμμα. Άντε να έχεις την υγεία σου παλικάρι μου. Θα μας σαλτάρετε όλους τελείως.

- Θωμά μου; Προχτές δεν ανέλαβες πρόεδρος; Τι Βούρους και πράσινα άλογα μας λες πάλι ότι εμπιστεύεσαι για τη θέση τού προέδρου;

- Ρε παιδιά, μεταγραφές πώς κάνετε; Πήρατε αδειοδότηση και δεν το μάθαμε;

- Ο Ρούνεϊ ήθελε σαν τρελός να παίξει με την Έβερτον εναντίον τής ΑΕΚ. Η ΑΕΚ ήθελε;

- Ο Τόζερ στόχος τού Παναθηναϊκού, ο Σκόκο στόχος τού Ολυμπιακού, ο Τζιμπούρ στο λιμάνι, ο Μανωλάς το ίδιο, ο Μπάγεβιτς προπονητής στον Ατρόμητο. Άντε σκατοκουφαλίτσες. Μη δείτε άνθρωπο που πέρασε από την ΑΕΚ έστω και σαν νυχτοφύλακας χωρίς να τρέξετε να τον αρπάξετε. Κρατάει χρόνια αυτό το βίτσιο σας…

2 σχόλια:

BALADEUR είπε...

Δεν τα έχουν "παίξει" αυτοί. Εγώ τα έχω "παίξει" μ' αυτά που ακούω και διαβάζω...

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

@ BALADEUR

Όλοι τα έχουμε παίξει βασικά. Το μόνο που μας έχει απομείνει σταθερή αξία είναι οι... λουκουμάδες. Γι' αυτό κι εγώ το έριξα σ' αυτούς :-)