Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ξεφτιλισμένοι και απατεώνες μια ζωή

Χα, χα, χα, χα, χα... Συγχωρείστε μου τον αυθόρμητο γέλωτα αλλά δεν το κάνω επίτηδες. Είναι κάτι σαν το αλλεργικό φτέρνισμα που θέλεις να σταματήσεις να φτερνίζεσαι αλλά η ριμάδα η μύτη σου δεν σε υπακούει με τίποτα! Το έπαθα κι εγώ εντελώς ξαφνικά διαβάζοντας την παρακάτω είδηση.
 
Την Τετάρτη 11 Μαρτίου, ως γνωστόν, ορίστηκε με... δημοκρατικές διαδικασίες να γίνει ο επαναληπτικός αγώνας κυπέλλου της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό. Την προηγούμενη Κυριακή, στις 8 Μαρτίου, ο Ολυμπιακός θα αντιμετώπιζε στην Κομοτηνή τον Πανθρακικό. Μια μέρα νωρίτερα είχε οριστεί να γίνει στη Μυτιλήνη ο αγώνας μεταξύ Καλλονής και Πανιωνίου. Θα μου πείτε τι σχέση έχουν μεταξύ τους όλα αυτά. Έχουν και παραέχουν. Με το που γίνεται γνωστή η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ξαφνικά ο Πανιώνιος καταθέτει αίτημα να μεταφερθεί ο αγώνας του μια μέρα αργότερα και να παίξει Κυριακή με την Καλλονή στη Μυτιλήνη. Έτσι, στις 3 το μεσημέρι της Κυριακής θα διεξαχθεί ο αγώνας αυτός ο οποίος ήταν προγραμματισμένος να γίνει το Σάββατο. Ε και, θα αναρωτηθείτε. Νταξ, δεν λέω, μέχρι εδώ καλά. Έλα όμως που η Σούπερ Λιγκ, για να μην αφήσει κενή την ημερομηνία και για λόγους εξυπηρέτησης των τηλεοπτικών μεταδόσεων της Nova -λέμε τώρα- άλλαξε το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Πανθρακικό και το πήγε Σάββατο, στη θέση του αγώνα του Πανιωνίου! Που σημαίνει ότι ο Ολυμπιακός θα έχει μια μέρα ξεκούρασης παραπάνω πριν να πάει στο ΟΑΚΑ για να αντιμετωπίσει την ΑΕΚ για το κύπελλο! Και τώρα πείτε μου, εσάς δεν σας έχει πιάσει νευρικό γέλιο; Ε; Πείτε μου, μπορείτε να σταματήσετε να γελάτε; Ε, αυτό έπαθα κι εγώ. Και μετά αναρωτιούνται γιατί τους μισεί όλη η Ελλάδα και γιατί είναι το πιο αντιπαθητικό σωματείο σε όλη την επικράτεια και ταυτόχρονα γιατί όλος ο κόσμος θεωρεί την πιο γελοία και ξεπουλημένη ομάδα στην Ελλάδα τον… ιστορικό Πανιώνιο των… υπερήφανων ξεριζωμένων προσφύγων! Ου να χαθείτε ξεφτιλισμένοι!