Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ρε τσαπρ και πανάθεμά σας

- Από πέρυσι είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω. Ο Τσάπρας έχει κλείσει στον Παναθηναϊκό. Τι λες, μου απαντούσαν οι πολύξεροι και οι γνώστες των πάντων πλην της ωμής πραγματικότητας. Ο Τσάπρας είναι δικό μας παιδί. Προέρχεται από τις ακαδημίες μας. Το είπε άλλωστε και ο Παπαδόπουλος, ο πρώην προπονητής του Λεβαδειακού, ότι θα κάνει τρομερό δίδυμο με τον Ρότα. Ο Παπαδόπουλος, αν δεν το ξέρετε, είναι πεθερός του Ρότα. Κι αν δεν ξέρει ο Παπαδόπουλος τότε ποιος ξέρει; Ρε τσαπρ σας λέω! Ασχετόπουλοι! Με ονειρώξεις δουλειά δεν γίνεται. Να το ακούτε το ΑΕΚόπουλο. Αν δεν έχει σιγουρέψει κάτι στο 100% δεν το γράφει ποτέ. Ο Αλαφούζος από πέρυσι κοιμάται αγκαλιά με το προσύμφωνο που είχε υπογράψει με τον Κομπότη για την παραχώρηση του Τσάπρα. Τσαπρ ρε, σας ξαναλέω. Πονηράκηδες και παντογνώστες του μηδέν και του τίποτα…

- Και όχι πως έγινε και τίποτα που δεν πήρε τον Τσάπρα η ΑΕΚ. Καλός παίκτης είναι, δεν λέω και δεν σκοπεύω να τον απαξιώσω επειδή δεν ήρθε στην ΑΕΚ, παρόλο που ακόμα ξερνοβολάει ψάχνοντας τον Μάνταλο, ο οποίος συνεχίζει μετά από τόσους μήνες να τον ντριπλάρει. Από Τσάπρες όμως είναι γεμάτη η αγορά και ειδικά η διεθνής. Άλλωστε η ΑΕΚ έχει ήδη τον Ρότα. Εκείνον που πρέπει να ψάξει για τη θέση του δεξιού μπακ είναι κάποιον καλύτερο και από τον Τσάπρα και από τον Ρότα. Και για να μη ξεχνιόμαστε, το τριφίδι μια ζωή θα σέρνετε στα χνάρια των μεταγραφικών αναζητήσεων της ΑΕΚ μπας και καταφέρει να ρεφάρει. Κυριακόπουλος, Ντέσερς, Μπακασέτας, Κοντούρης, Πάντοβιτς, Τετέι, Παντελίδης, Τσάπρας. Είναι τεράστιος ο κατάλογος. Και τα αποτελέσματα αυτής της τακτικής ακόμα πιο γνωστά…

- Ρε ταγάρια μου αγαπημένα, πάλι σας τύφλωσε το κόμπλεξ σας και δεν σας αφήνει να δείτε καθαρά την ουσία της περιφοράς ανά την Ελλάδα του τροπαίου του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ; Πώς την έχετε δει εκεί στα Γιάννινα, στο Αγρίνιο και προσφάτως και στο Ηράκλειο της Κρήτης; Δεν καταλαβαίνετε ότι η ΑΕΚ δεν ψάχνει για Γενίτσαρους, ώστε να σας κλέψει τους μελλοντικούς οπαδούς σας; Απλά προσφέρει τη δυνατότητα στους δικούς της οπαδούς της ανά την Ελλάδα, οι οποίοι δεν είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στην Αθήνα για να παρευρεθούν στη φιέστα της κατάκτησης του τίτλου, να το γιορτάσουν στην πόλη τους όπως τους αξίζει. Είναι δεδομένο ότι οι μεγάλες ομάδες σε όλο τον κόσμο, διαθέτουν οπαδούς σε όλη την επικράτεια της χώρας τους και όχι μόνο στην πόλη που εδρεύει η κάθε ομάδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υποστηρίζουν την ομάδα του τόπου τους, αλλά επειδή τη χαρά της κατάκτησης τίτλων και την ευρωπαϊκή παρουσία δεν μπορούν να τους την προσφέρουν οι επαρχιακές ομάδες ή ακόμα και οι συνοικιακές ερασιτεχνικές, γι' αυτό είναι και οπαδοί κάποιας μεγάλης ομάδας, ταυτόχρονα με την ομάδα της επαρχίας ή της συνοικίας τους. Ηρεμήστε βρε και δεν έρχεται κανείς να σας κλέψει κανένα κεκτημένο σας. Μια επιβράβευση των οπαδών τους συμβολίζει η κίνηση να έρχονται και να εορτάζουν την κατάκτηση του τροπαίου στο κάθε μέρος ξεχωριστά. Χτες το έκανε ο Ολυμπιακός, σήμερα η ΑΕΚ, αύριο ο Παναθηναϊκός. Όσοι δεν είστε οπαδοί τους, πηγαίνετε να πιείτε τον καφέ σας ή να φάτε τα σουβλάκια σας. Δεν σας αφορούν αυτοί οι εορτασμοί. Τόσο απλά. Ούτε μπαίνουν οι οχτροί στην πόλη σας ούτε οι κατακτητές έρχονται να σας πάρουν τα υπάρχοντα. Άντε, χαλαρώστε λιγάκι που σηκώνετε θέματα από το πουθενά για να κάνετε ντόρο γύρω από την ασήμαντη ύπαρξή σας. Ρωτήστε τα χιλιάδες παιδάκια αν το ευχαριστιούνται ή όχι. Θα σας απαντήσουν τα ζωγραφισμένα χαμόγελα στα πρόσωπά τους. Κι αυτό σας ενοχλεί και θέλετε να τους το στερήσετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: