Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Πρόταση εξαγοράς τής ΠΑΕ ΑΕΚ

Πρώτα-πρώτα έχω να σας ανακοινώσω μια ευχάριστη είδηση. Εγώ μαζί με την ομάδα μου που έχουμε την ιδιοκτησία τού εκδοτικού ομίλου στον οποίο ανήκει και το ΑΕΚΟΡΑΜΑ, κατέθεσα σήμερα το πρωί πρόταση εξαγοράς τού πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών τής ΠΑΕ ΑΕΚ έναντι του ποσού των 10.000.000 ευρώ.

Στη συνέχεια έχω να σας ανακοινώσω μια πολύ δυσάρεστη είδηση. Πένθος έχουμε όλοι σήμερα στην κιτρινόμαυρη οικογένεια. Ο Στάθης Μπαϊρακτάρης απέσυρε την δική του πρόταση για εξαγορά τού πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών τής ΠΑΕ ΑΕΚ. Αντιλαλούν οι ρεματιές, αντιλαλούν οι κάμποι. Φορέστε μαύρη φορεσιά, φορέστε και τσεμπέρια.

Και τέλος, έχω να σας ανακοινώσω ότι μέχρι να γραφτούν αυτές οι λίγες αράδες τής ευχάριστης και της δυσάρεστης είδησης, εγώ μαζί με την ομάδα μου που έχουμε την ιδιοκτησία τού εκδοτικού ομίλου στον οποίο ανήκει και το ΑΕΚΟΡΑΜΑ, αποφάσισα να αποσύρω την πρόταση εξαγοράς τού πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών τής ΠΑΕ ΑΕΚ. Τι πάει να πει γιατί; Αναφορά θα σας δώσω; Χαίρετε…

7 σχόλια:

BALADEUR είπε...

Μην μας το κάνεις αυτό, μην αποσύρεις το ενδιαφέρον!!! Πως θα ζήσουμε χωρίς ελπίδα;;;

BALADEUR είπε...

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, να πάμε να κάνουμε πρόταση στον άλλο Μπαϊρακτάρη, με τα σουβλάκια. Τουλάχιστον εκείνος άμα δεν έχει ρευστό θα πληρώνει σε είδος!!!

BALADEUR είπε...

Έγραψα σουβλάκια και πείνασα. Που είναι οι λουκουμάδες;;;

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

@ BALADEUR

Είμαι ανένδοτος! Την αποσύρω την πρόταση. Θα αγοράσω τον Παμβωχικό και θα τον κάνω Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο άλλος Μπαϊρακτάρης δεν ξέρω αν είναι καλύτερος αλλά πάντως δεν είναι... κατεργάρης (για δες που κάνει και ομοιοκαταληξία ο Μπαϊρακτάρης και ο κατεργάρης)!

Σου έχω έτοιμες δυο μερίδες ζεστούς λουκουμάδες σουβλάκια περασμένους σε καλαμάκια. Τζατζίκι να βάλω;

BALADEUR είπε...

Θα αγοράσεις τον Παμβωχικό και μετά το ΑΦΜ της ΑΕΚ για να παίξει άμεσα super league;

BALADEUR είπε...

Τζατζίκι τρώω μόνο πριν τους αγώνες. Για να μην με πλησιάζει ο αντίπαλος!!!

ΑΕΚΟΡΑΜΑ είπε...

@ BALADEUR

Την Παμβωχικάρα θα την κάνω πρωταθλήτρια Ευρώπης και κορόιδευε όσο θέλεις εσύ.

Τρως τζατζίκι πριν τους αγώνες; Παιχταρά μου εσύ. Θέλεις να σε φέρω στον Παμβωχικό και να σε κάνω ίνδαλμα όλης της Ευρώπης; Σου έχω έτοιμο πιασιάρικο συμβόλαιο και μπόνους τρεις μερίδες λουκουμάδες ημερησίως...