Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Δημητριάδης: "Ψεύτης και συκοφάντης ο Δώνης"

Άμεση ήταν η απάντηση του Βασίλη Δημητριάδη σε όσα κατήγγειλε ο Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος τού παιχνιδιού τής ΑΕΚ με τον Ατρόμητο.

Ο τιμ μάνατζερ της ΑΕΚ διέψευσε κατηγορηματικά τον προπονητή τής ομάδας τού Περιστερίου, τονίζοντας ότι ποτέ δεν βρίζει τη μητέρα κάποιου, γιατί τη θεωρεί ως το πιο ιερό πράγμα στη ζωή.

"Είναι όλα ψέματα. Όσα είπε ο Δώνης είναι ψέματα, συκοφαντία. Να ξέρετε πως ότι λέει είναι ψέματα και θα τοποθετηθώ και με ανακοίνωση. Απλά σας ενημερώνω πως δεν βρίζω ποτέ τη μάνα κάποιου γιατί η μάνα είναι το πιο ιερό πράγμα στη ζωή μας", τόνισε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Δημητριάδης.

Λίγο αργότερα, μάλιστα, στην επίσημη ιστοσελίδα τής ΠΑΕ ΑΕΚ ανέβηκε και δήλωση του τιμ μάνατζερ της ομάδας που αναφέρει τα εξής:

"Δεν επιθυμώ να δώσω μεγάλη σημασία στον προπονητή τού Ατρομήτου Γιώργο Δώνη και τα όσα είπε για εμένα, καθώς πιστεύω ότι το πιο ιερό πράγμα στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η οικογένειά του και όποιος την προσβάλλει είναι ανάξιος λόγου. Σε αντίθεση με αυτό τον κύριο, εγώ σε όλη την καριέρα μου εδώ και 25 χρόνια δεν έχω μιλήσει ποτέ άσχημα για τη μητέρα τού οποιουδήποτε αντιπάλου μου όση ένταση και να είχε ένας αγώνας. Ο κ. Δώνης είναι ψεύτης, συκοφάντης και θα έπρεπε να ντρέπεται για την αποψινή συμπεριφορά του".

Τώρα σειρά έχουν να ξεδιαλύνουν την κατάσταση όσοι παρέστησαν μάρτυρες του επεισοδίου. Ακόμα κι αν είναι άνθρωποι της ΑΕΚ οφείλουν να βγουν και να καταθέσουν την αλήθεια. Πάντως, ό ένας από τους δύο πρωταγωνιστές λέει ψέματα κι αυτό από μόνο του είναι πολύ λυπηρό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: