Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Πες το με... τίτλους


Σήμερα λέω να πάμε μόνο με τίτλους. Φτάνουν αυτοί. Δεν χρειάζεται καμία περεταίρω ανάλυση…

- Πρώτη φορά με την καλύτερη εντεκάδα της και φάνηκε λίγη η ΑΕΚ… (Α, Κώστα μου, αυτό το "καλύτερη εντεκάδα" νομίζω ότι πρέπει να το θέσουμε σε δημόσια διαβούλευση)

- Ένα ματς γεμάτο λάθη… (Για να γίνουν λάθη σε ένα ματς πρέπει να τα κάνουν αυτοί που παίζουν. Έπαιξε κανείς χτες και δεν το προσέξαμε;)

- Ουζουνίδης: Δεν παίξαμε τίποτα, το πρόβλημα ήταν οι τέσσερις μπροστά! (Αυτό το "τέσσερις" με σκότωσε βρε Μαρίνο μου. Κι εσένα ε; Και ξέρεις συνήθως ποιους κουβαλάνε οι τέσσερις)

- Έχασε την ευκαιρία η ΑΕΚ! (Το θέμα είναι αν την είχε και ποτέ)

- Γαλανόπουλος: Όταν δεν κάνεις τίποτα μέσα στο γήπεδο δεν θα κερδίσεις… (Παμπάλαιος νόμος των Γιαπωνέζων Σαμουράι. Ντεν χτυπάει εσύ, σε χτυπάει το άλλο)

- Οικονόμου: Είμαστε λυπημένοι, πρέπει να βγάλουμε καλύτερο πρόσωπο στο μέλλον… (Τι, έχετε κρυμμένες μάσκες; Πες το μας κι αυτό)

- Έξαλλος ο Ουζουνίδης… (Σιγά Μαρίνο. Είπαμε, με το μαλακό οι εξαλλοσύνες. Μη σκίσουμε και κανένα νεγκλιζέ)

- Δώνης: Μας έκανε πολύ καλό το παιχνίδι της Τούμπας... (Σε μας πάλι όχι Γιώργο μου)

- Κάτσε: Μπορούσαμε να κερδίσουμε την ΑΕΚ… (Δεν αμφιβάλουμε καθόλου. Ας το είχατε ζητήσει. Ποιος σας είπε να αρκεστείτε στα λίγα;)

- Μπράβο Ατρόμητε, μπράβο ΠΑΟΚ... (Μόνο μπράβο; Κι από 3 βαθμούς μπόνους στον καθένα)

- Δώνης: Στέκομαι στη συμπεριφορά των παικτών μου… (Ναι βρε Γιώργο μου, το παρατήρησα κι εγώ. Σκέτοι τζέντλεμαν ε;)

- Σπανός: Έχουμε κάνει μια συμφωνία με τον ΠΑΟΚ που είναι εξαιρετική ομάδα… (Αγαπητέ κύριε Σπανέ, ξέχασες μία λέξη και έπρεπε να αφαιρέσεις ένα γράμμα από μία άλλη. Τη λέξη "τίμια" που πάει μπροστά από τη λέξη "συμφωνία" και το γράμμα "π" από το επώνυμό σου)

- ΠΑΟΚ: Σε κάθε παιχνίδι με Έλληνα διαιτητή είχαμε μεγάλα λάθη εναντίον μας. Σε όλα όμως... (Εγώ αν ήμουν ΕΠΟ θα σας όριζα διαιτητές από την Αφρική σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια σας. Σε όλα όμως)

- Λουτσέσκου: Δουλεύω με πάθος και αυτό οφείλεται στον πατέρα μου… (Μεγάλε, παρέλειψες δυο λεξούλες μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης λέξης. Ξέχασες να γράψεις "τον κόσμο")

- Παρίστανε ότι έχει αμνησία για να γλυτώσει από την πεθερά του… (Το καλύτερο που διάβασα και μάλιστα μου έβαλε ιδέα. Θα κάνω το ίδιο διατηρώντας επιλεκτική μνήμη για την αγωνιστική που μας πέρασε. Θα πάθω αμνησία να μη την θυμάμαι)