Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Κωσταλέξι στη Ζουαζηλάνδη!

 Έλα, Αλέξη, εμείς την κάνουμε με ελαφρά...
 Πού πάτε ρε, περιμένετε κι εμένα...
Μάγκες, επειδή δεν έχει καλό σήμα το πακιστανικό, 
εγώ πότε έρχομαι;
Για πού το βάλατε όλοι ρε παιδιά; Εμένα πού με αφήνετε;
Σταθείτε να σηκώσω την κούπα και έρχομαι κι εγώ.
Ρε τι γίνεται. Ένα μήνυμα είπα να τους στείλω
ότι ήρθαμε και πήραν όλοι τα βουνά...

Τα μάθατε χριστιανοί; Γαύροι και τυριά την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια από το ελληνικό πρωτάθλημα. Ο Κωστάκης ο Τσέλσυ και ο Αλέξιος ο εκπορθητής μετακομίζουν στο πρωτάθλημα της Ζουαζηλάνδης. Προσωπικά δεν τρέφω καμία αμφιβολία ότι οι δύο ομάδες θα διαπρέψουν σε αυτό το τόσο δύσκολο πρωτάθλημα και πως οι δύο αυτοί παράγοντες θα γράψουν την δική τους ξεχωριστή ιστορία. Η αλήθεια είναι ότι είχε στενέψει τρομερά για τα δικά τους μεγέθη το πρωτάθλημα της Ψωροκώσταινας. Άσε τις αδικίες που ένιωθαν από αγωνιστική σε αγωνιστική πάνω στο πετσί τους. Τουλάχιστον εκεί θα τους σέβονται και θα τους φοβούνται. Εκεί δεν υπάρχουν Γραμμένοι, μόνο Άγραφτοι. Νόμοι καλέ, τι νομίζατε; Ρεσιτάλ θα δώσουν σας λέω οι δυο σόουμαν της καθημερινότητάς μας και δεν μπορώ να το κρύψω ότι εμένα θα μου λείψουν πολύ. Να, χτες το βράδυ προσευχήθηκα όπως δεν το έχω ξανακάνει ποτέ στη ζωή μου, να τους δώσει φώτιση ο καλός θεός και να αναθεωρήσουν την απόφασή τους. Δεν θα κρυφτώ από εσάς ότι έχω ακόμα κάποιες ελπίδες σαν κεράκια αναμμένα πως δεν θα το πιούμε τελικά αυτό το πικρό ποτήρι. Θα επικρατήσει η σύνεση και η λογική και αυτά τα δύο ιερά τέρατα του παραγοντισμού θα παραμείνουν στον τόπο μας να μας ομορφαίνουν τα Σαββατοκύριακα εξακολουθώντας να διδάσκουν ήθος τις νέες γενιές και να προάγουν την ευγενή άμιλλα στον αθλητισμό. Προσευχηθείτε κι εσείς αδέρφια μέχρι την επόμενη αγωνιστική να έχουν αλλάξει απόφαση, γιατί ποιος από εμάς θα αντέξει χωρίς να σκάσει από τη ζήλια του να βλέπει τις δύο καλύτερες ομάδες της πατρίδας μας να παίζουν ντέρμπι μεταξύ τους για το πρωτάθλημα μιας ξένης χώρας, παρόλο που ίσως αυτό να είναι προτιμότερο από το να παίζουν ντέρμπι για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής στο οποίο θα βρεθούν αν πραγματοποιήσουν την απειλή τους…