Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Περίεργα πράγματα

Υπογράφει ο Κως Άντζελες

Βλέποντας το βίντεο με την υποτιθέμενη συνομιλία Αποστολόπουλου-Χαϊκάλη και χωρίς να είναι κανείς ειδικός, διακρίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Σε κάποια στιγμή μάλιστα ακούγεται ο Αποστολόπουλος να μιλάει στον Χαϊκάλη με έντονο ύφος και στο βίντεο φαίνεται ταυτόχρονα να φέρνει το φλιτζάνι στο στόμα του και να πίνει καφέ! Δεν ξέρω. Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για κανέναν τους. Όμως κάτι δεν μου αρέσει. Αύριο, υποθέτω, θα αποφανθούν οι πιο ειδικοί από εμένα. Θα ακουστούν διάφορες γνώμες. Εμένα πάντως μου γεννήθηκαν ερωτήματα. Γιατί τόσο πλάτη ο Αποστολόπουλος αφού η πρόθεση ήταν να τον καταγράψουν την ώρα που μιλούσε; Γατί ούτε καν του Χαϊκάλη δεν φαίνεται το στόμα του ώστε να γίνει ταυτοποίηση λόγου-εικόνας; Περίεργη καταγραφή, ομολογουμένως. Και μεγάλη άνεση στα λεγόμενά τους για δύο υποθετικά διαπλεκόμενους για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Και μάλιστα σε δημόσιο χώρο! Περίεργα πράγματα. Πάντως αν αποδειχτεί αληθινό το βίντεο θα μιλάμε για τον μεγαλύτερο σεισμό στα πολιτικά πράγματα της χώρας μετά την μεταπολίτευση. Αλλά και ψεύτικο να αποδειχτεί πάλι για σεισμό θα πρόκειται. Ίσως μάλιστα και για μεγαλύτερο…