Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Λόγια μεγάλων ανδρών

Από την "Δίκη" του Κυριάκου Θωμαΐδη...
 
"Σκέφτομαι στις επόμενες 15 με 20 μέρες, να δώσω μία συνέντευξη Τύπου γιατί δεν έχω μιλήσει εδώ και 4,5 χρόνια για το τι έχω κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο, τι σχέση έχω εγώ με το κράτος, τι έχω πληρώσει, τι έχουμε πληρώσει σαν Ολυμπιακός και το τι έχουμε κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο και επίσης τι έχουν κάνει αυτοί οι τύποι που θέλουν να φέρουν την διαφάνεια στο ελληνικό ποδόσφαιρο".
 
Β.Μαρινάκης, 14 Νοεμβρίου 2014
 
"Ο Ολυμπιακός προχωράει δυνατά. Ο Μαρινάκης θα είναι στον Ολυμπιακό για πολλά χρόνια. Όλα αυτά που διαβάζουμε στις καθημερινές δίκες, όλη αυτή τη λάσπη και την παραπληροφόρηση, δεν μας αγγίζουν. Έχω τη συνείδησή μου καθαρή. Οι βρωμιάρηδες πρέπει να ανησυχούν. Αυτά θα τα ακούσετε σε συνέντευξη Τύπου με χαρτιά. Δηλαδή, όχι την κρίση του Μαρινάκη, αλλά ότι λέει ο Μαρινάκης να υπάρχει κι ένα χαρτί δίπλα που θα είναι απόδειξη. Αυτό δεν το έχουμε ζήσει συχνά στην Ελλάδα, αλλά θα το δείτε".
 
Β.Μαρινάκης, 9 Δεκεμβρίου 2014
 
Σήμερα έχουμε 17 Ιανουαρίου του 2015...