Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Κατεβάστε τους τα φρύδια

Υπογράφει ο Κως Άντζελες

Προσπαθώντας να βρω υπεροπτικές πόζες του Σαμαρά ομολογώ ότι απέτυχα. Τις μόνες πόζες του Αντώνη που ανακάλυψα να παρουσιάζουν ενδιαφέρον είναι εκείνες στη στάση "μπούφου". Τι να κάνω κι εγώ, λοιπόν, θα παίξω με τα παιχνίδια που έχω. Επίσης ίδιου τύπου πόζες, δηλαδή "έκπληκτου μπούφου", είναι και όσες βρήκα του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ακόμα, του Κώστα Μητσοτάκη βρήκα μόνο λυπημένες φωτογραφίες. Μάλλον τις έβγαζε σκεπτόμενος τι πρόκειται να συμβεί στον κάθε πικραμένο μετά από τις ευχές που του είχε δώσει.

Ήταν καλό Αντώνη;
 
Ήρεμα Αντώνη μου, ήρεμα... Ό,τι πεις εσύ...
 
Ο καθρέφτης λέει πάντα την αλήθεια...
 
Καλά βρε Αντώνη μου, δεν είναι και για θάνατο μια ήττα...
 
Τι, το έκανα χειρότερο, ε;
 
Αντώνη, ψυχραιμία!
 
Κυριάκο, μαζί με τον Αντώνη το είδατε;
 
Εξαιρετικός, εξαιρετικός!
 
Καλησπέρα σας, περάστε!
 
Πού πάει η Όλγα μόνη της;
 
Ααα, πού πήγε!
 
Δεν ήθελα να πάθει τίποτα κακό όταν του έλεγα περαστικά!
 
Εγώ πάντως το μόνο που τους ευχήθηκα ήταν καλό ταξίδι!
 
Πολύ κωλόπαιδο ο Αλέξης! Δεν παίζει τη Ντόρα μου...
 
Άδωνη, κάτω το φρύδι μη μας παρεξηγήσουν...
 
Κοίτα που κοντέψαμε να τα ξεχάσουμε τα φρύδια τους...
 
Από φρύδια πάμε καλά γιατρέ... Από υγεία;
 
Α, καλά... Το έπιασα το υπονοούμενο...
 
Καλά ντε, δεν σε είπαμε και καμπούρη...
 
Κι εσύ φρυδάκι πρόεδρε; Πάει, χάλασε ο κόσμος...
 
Νταξ μωρέ, μια πλάκα έκανα...
 
Πρόεδρε, φρύδι και κόκκινη γραβάτα; Πολύ με μπερδεύεις...
 
Ωχ, Σίμο τι έπαθες; Μπήκε μέσα σου ο μακαρίτης ο Τάσος Γιαννόπουλος;
 
Δεν θέλω άλλα φρύδια!
 
Βασιλάκη, στην ΑΕΚ σου το έμαθαν αυτό παιδί μου;
 
Ααααυτό είναι φρύδι! Όλα τ' άλλα είναι σκέτα μύδια!
 
Φρυδομάστορας ήταν ο μπαμπάς σου;
 
Ετελείωσε! Ο άρχων του φρυδιού!
 
Ένα φρύδι κι ένα μύδι φτιάξανε το... φύρδην μίγδην!
 
Το φρύδι σου το... πλεύρισα και τα μυαλά μου έχασα!
 
Ο τσαχπινογαργαλοφρυδούλης!
 
Έλα, πάλι ρόμπα μας έκανε αυτός ο βλάκας ο ΑΕΚτζής!
 
Δεν υπάρχουν φωτογραφίες με υπεροπτικό ύφος στελεχών της ΝΔ όπως: Μεϊμαράκης, Δένδιας, Αβραμόπουλος, Χατζηδάκης, Κεφαλογιάννης, Κεφαλογιάννη Όλγα, Σπηλιωτόπουλος, Βαρβιτσιώτης, Ντινόπουλος, Κακλαμάνης, Ράπτη και πολλοί άλλοι. Ξέρω, δεν σας κάνουν γκελ τα ονόματα αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν θέλετε ψάξτε και μόνοι σας για να με διαψεύσετε. Μόνο φροντίστε να είσαστε αντικειμενικοί και να ερμηνεύετε σωστά την υπεροψία και το τουπέ.
 
Άντε και σε λίγο έρχονται και τα υπόλοιπα τα παιντιά...