Μα ούτε μια
κλήρωση να μη μπορούν να κάνουν σωστά αυτοί οι τύποι; Μπάχαλο τα έκαναν στην
κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος και υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, αν υπάρξει ένσταση
από κάποια ομάδα, η διαδικασία να επαναληφθεί!
Πιο
συγκεκριμένα, η επιτροπή που είναι υπεύθυνη για την κλήρωση του Κυπέλλου δεν
ήξερε πώς να ακολουθήσει τη διαδικασία που προβλέπει η προκήρυξη. Αφού βγήκαν
όλα τα ονόματα των ομάδων, ο δημοσιογράφος Άρης Ασβεστάς, επεσήμανε το λάθος
της επιτροπής σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε, αφού δεν γινόταν
ξεκάθαρο αν όντως ο "αδύναμος" θα ήταν και γηπεδούχος στο πρώτο ματς.
Αρχικά τα
μέλη ήταν ανένδοτα σχετικά με το λάθος τους και χρειάστηκε να διαβαστεί επί
τόπου η προκήρυξη, με την επιτροπή να παραδέχεται ότι πράγματι δεν τηρήθηκε
κατά γράμμα η διαδικασία. Μετά από εισήγηση της νομικής υπηρεσίας της επιτροπής
αποφασίστηκε τελικά να κηρυχθεί άκυρη η κλήρωση μόνο ως προς την έδρα και έτσι
τα ζευγάρια που προκύπτουν τελικά είναι:
Πανιώνιος-Βέροια
Πανθρακικός-ΟΦΗ
(και όχι ΟΦΗ-Πανθρακικός όπως είχε οριστεί αρχικά)
Ηρακλής-Αστέρας
Τρίπολης
Απόλλων
Σμύρνης-Λεβαδειακός (και όχι Λεβαδειακός-Απόλλων Σμύρνης)
ΑΟ Χανιά-ΠΑΣ
Γιάννινα
Ξάνθη-Παναθηναϊκός
Τύρναβος-Ολυμπιακός
(και όχι Ολυμπιακός-Τύρναβος όπως ήταν αρχικά)
Κέρκυρα-ΑΕΚ
(και όχι ΑΕΚ-Κέρκυρα)
Μπορεί, λοιπόν, κατόπιν υπόδειξης ενός δημοσιογράφου να επισημάνθηκε το λάθος της επιτροπής του Κυπέλλου, ωστόσο με τα υπάρχοντα δεδομένα και με τα όσα κωμικοτραγικά διαδραματίστηκαν, κάθε ομάδα μπορεί να προσβάλει νομικά τη διαδικασία γιατί ήταν άκυρη αφού δεν τηρήθηκε η προκήρυξη. Η αρμόδια επιτροπή έκανε μια κλήρωση χωρίς να γνωρίζει τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσει σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην προκήρυξη και αν υπήρχε έστω και η στοιχειώδης ευθιξία από πλευράς των μελών της επιτροπής θα έπρεπε αυτή να έχει παραιτηθεί σύσσωμη…
