Η συνάντηση
των παλαιμάχων της ΑΕΚ με τον Αλέξη Τσίπρα δεν έπρεπε να γίνει. Ήταν δεδομένο
ότι θα εισέπρατταν μία ακόμα κοροϊδία από τις πολλές και θα βρίσκονταν
εκτεθειμένοι. Όπως σε όλα όσα λέει και εξαγγέλλει ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, έτσι
και εδώ, κυριάρχησαν η ασάφεια, οι αφηρημένες και γενικόλογες υποσχέσεις και η
αοριστολογία. Ούτε μια ξεκάθαρη κουβέντα από τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Ό,τι
ακριβώς κάνει και στον πολιτικό του λόγο. Και είναι μέγιστη ντροπή για τον
Γιώργο Πάντζα που παραβρέθηκε σ' αυτή τη συνάντηση χωρίς να ανοίξει το στόμα
του και να αρθρώσει δυο λόγια στις κοροϊδίες που εκτόξευε ο αρχηγός του, όπως ντροπή
ήταν για τον Λάκη Νικολάου που βγαίνοντας από τη συνάντηση και μιλώντας στα
μέσα προσπάθησε να κάνει το άσπρο-μαύρο για λόγους που μόνο εκείνος γνωρίζει. Εκτιμώ,
από την εικόνα που έφτασε στα μάτια μου, ότι ο Τσίπρας πρέπει να επιθυμούσε
διακαώς την παρουσία του Νικολάου στη συνάντηση, ο οποίος μου έδωσε την εντύπωση
ότι αποτελούσε ξένο σώμα σε σχέση με τους υπόλοιπους παλαίμαχους της ΑΕΚ. Θα
μου επιτρέψετε να πω ότι προσωπικά σαν ΑΕΚτζή εκείνοι που με εξέφρασαν με τη
στάση τους και με τη σοβαρότητά τους, ήταν ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, ο Στέλιος
Σεραφείδης και ο Στέλιος Μανωλάς. Μάλιστα ο Μανωλάς, όταν ο Τσίπρας είπε ότι δεν
μπορεί να κάνει τίποτα με τον δήμαρχο Νέας Φιλαδέλφειας, του απάντησε ότι εδώ μας
λες ότι θα πας να τα βάλεις με την Μέρκελ και δεν μπορείς να τα βάλεις με έναν
δήμαρχο; Φυσικά απάντηση δεν πήρε ποτέ. Ο Θωμάς Μαύρος και ο Λάκης Νικολάου έμοιαζαν
με διακοσμητικά αντικείμενα του περιβάλλοντος χώρου, ενώ μπερδεύτηκα με τον
Νικολάου και νόμισα ότι ήταν ο Στρατούλης.
Ο Δήμος, μας είπε
ο Αλέξης Τσίπρας, είναι ανεξάρτητη αρχή και δεν έχει καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ
(!!!!!!!!)
Το γήπεδο
πρέπει να γίνει και να είναι αντάξιο της ΑΕΚ, μας είπε ο Αλέξης Τσίπρας, αλλά
πώς θα γίνει αυτό δεν μας έκανε την τιμή να μας το πει. Είναι σαν τα λεφτά που
θα βρει για να κάνει παροχές αλλά δεν μας λέει πού και πώς θα τα βρει.
Θα κυνηγήσει τους
επιχειρηματίες από το ποδόσφαιρο μας είπε ο Αλέξης Τσίπρας, ο μεγαλύτερος
σύγχρονος φουμαρολόγος, αλλά δεν μας εξήγησε οι ομάδες από ποιον θα
χρηματοδοτούνται. Και αν θα ήθελε να πει από τον κόσμο τους, θα έπρεπε να το
έχει πει ήδη, για να το ανεβάσουμε στο ίντερνετ σαν υποψήφιο κορυφαίο ανέκδοτο
για το 2015.
Τα "θα" της επίσημης ανακοίνωσης του
ΣΥΡΙΖΑ για την πρωινή συνάντηση του αρχηγού του με τους παλαιμάχους της ΑΕΚ:
"Η
κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ πάρει άμεσα,
μετά τις εκλογές, πολιτική πρωτοβουλία, ώστε να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι ο
Δήμος και οι τοπικοί φορείς αλλά και οι φορείς εκπροσώπησης της ΑΕΚ, με στόχο
να επικρατήσει γόνιμος διάλογος και κλίμα συνεργασίας".
"ΘΑ εργαστούμε ώστε από κοινού να βρεθεί
ο πιο αποτελεσματικός τρόπος ώστε και το δίκαιο αίτημα του κόσμου της ΑΕΚ για
γήπεδο στη φυσική της έδρα να υλοποιηθεί και η πόλη και το περιβάλλον να
προστατευθεί και κυρίως να υπάρξει ειρήνη στην πόλη της Νέας Φιλαδέλφειας".
"Η ΑΕΚ
κατεξοχήν ομάδα της προσφυγιάς και των λαϊκών στρωμάτων, δεν ανήκει στον
εκάστοτε επιχειρηματία που διοικεί την ΠΑΕ. Ανήκει στο λαό που την υποστηρίζει.
Και εμείς ως υποχρέωση να ανταποκριθούμε στο πόθο του λαού της για γήπεδο στη φυσική της έδρα ΘΑ εργαστούμε. Με δέσμευση και όραμα να απελευθερώσουμε το ποδόσφαιρο από τη στενή σφαίρα επιρροής επιχειρηματικών συμφερόντων, από τη βρωμιά και τη διαφθορά που το πνίγουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας".
Και εμείς ως υποχρέωση να ανταποκριθούμε στο πόθο του λαού της για γήπεδο στη φυσική της έδρα ΘΑ εργαστούμε. Με δέσμευση και όραμα να απελευθερώσουμε το ποδόσφαιρο από τη στενή σφαίρα επιρροής επιχειρηματικών συμφερόντων, από τη βρωμιά και τη διαφθορά που το πνίγουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας".
"Με καλή
θέληση και συνεννόηση απ' όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, χωρίς ακρότητες που
ρίχνουν λάδι στη φωτιά, είμαστε βέβαιοι ότι ΘΑ βρούμε τον τρόπο να γίνει πράξη η επιθυμία του κόσμου της ΑΕΚ
για γήπεδο στην ιστορική της έδρα".
Τα
συμπεράσματα δικά σας. Εμείς μόνο μια φράση θα μπορούσαμε να προσθέσουμε. Άντε
να χαθείτε από μπροστά μας βρε θρασύτατοι ΘΑΘΑΘΑΔΕΣ!
Το ρεζουμέ απ' όλη αυτή την φαιδρή ιστορία που έστησε ο αλλοπρόσαλλος
αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ούτε μισός ΑΕΚτζής δεν επιτρέπεται να ψηφίσει αυτό
το κόμμα της απόλυτης ανακολουθίας και του ψέματος, της κοροϊδίας και του
εμπαιγμού, του μίσους απέναντι σε οτιδήποτε που σχετίζεται με την ΑΕΚ και της ακατάσχετης
παπαρολογίας σε κάθε τομέα που αφορά τη ζωή μας σαν Έλληνες πολίτες και σαν
ΑΕΚτζήδες. Μακριά από τους παπατζήδες της πολιτικής…
