Δεν άρεσε στους
καλομαθημένους γαύρους η αντικειμενική περιγραφή του Αλέξη Σπυρόπουλου από το
συνδρομητικό κανάλι του ΟΤΕ TV
στο ματς του Ολυμπιακού με τον Φωστήρα. Ο… απαράδεκτος δημοσιογράφος που έκανε
την περιγραφή τόλμησε να περιγράψει αυτό που έβλεπε και δυστυχώς για τον ίδιο
μέσα σ' αυτό που έβλεπε ήταν και ένα πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού από εκείνα που
μόνο σε κωμωδίες του αείμνηστου Κώστα Χατζηχρήστου μπορούσε κανένας να
συναντήσει. Επίσης ο Αλέξης Σπυρόπουλος είχε την φαεινή ιδέα να σχολιάσει τα
μαύρα χάλια των περισσοτέρων παικτών του Ολυμπιακού, οι οποίοι θύμιζαν
διαδήλωση σουρομένων που έψαχναν πού να ξεράσουν.
Αμέσως το
γαυριστάν, δια του εκπροσώπου του σαχλαμαράκια Σάββα Θεοδωρίδη του ξεμωραμένου,
εξέδωσε ανακοίνωση διαμαρτυρίας όπου καυτηρίαζε τον δημοσιογράφο και το κανάλι,
κάνοντας λόγο και για σκοτεινή διασύνδεση του ΟΤΕ TV με τον ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου. Σας το
έχω γράψει εκατό φορές τον τελευταίο καιρό. Ο πανικός τους για τις αλλαγές που
βλέπουν να συντελούνται γύρω τους, τους έχει κάνει να παραληρούν. Τρέμουν τα
πόδια τους και οι αντιδράσεις τους είναι χειρότερες και από εκείνες μαθητών
νηπιαγωγείου, όπου ο μικρός Γιαννάκης καταγγέλλει τον μικρό Βασιλάκη επειδή του
έφαγε το χτυπητό αυγό του.
Είχαν
καλομάθει τόσα χρόνια με τη Nova
και παλιότερα με τη ΝΕΤ,
όπου παρακολουθούσαμε να συμβαίνουν απίστευτα πράγματα στις τηλεοπτικές
μεταδόσεις. Εκείνος ο απίθανος Παύλος Παπαδημητρίου, που φρόντισε ο Σαρρής για
να μη μείνει άνεργος να του αναθέσει το γραφείο Τύπου της ΕΠΟ αλλά κάτω από το
βάρος των σκανδάλων και της παραίτησης του Σαρρή αναγκάστηκε να παραιτηθεί και
ο ίδιος, γνωστός και σαν Πουρουπουπού, τι δεν είχε αφήσει να ξεπηδήσει από το
στόμα του όλα αυτά τα χρόνια της ατέλειωτης προπαγάνδας από το κανάλι της ΝΕΤ
και την Αθλητική Κυριακή που καθιέρωσε ο μεγάλος Γιάννης Διακογιάννης και που οι ίδιοι
είχαν φροντίσει να την ξεφτιλίσουν. Ή μήπως έχουμε ξεχάσει τις αλησμόνητες γραβάτες
του που φρόντιζε να επιδεικνύει σε κάθε εκπομπή που ο Ολυμπιακός είχε κερδίσει
και είχε τα κέφια του. Ο Τσουκαλάς ωχριούσε μπροστά του.
Όλους αυτούς τους κυρίους τους πληρώναμε εμείς. Ο ελληνικός λαός. Τους πληρώναμε
για να προπαγανδίζουν ασύστολα για τα έργα και τις ημέρες του Σωκράτη Κόκκαλη
και της παράγκας του. Αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα και τα γαυράκια ήρθε η ώρα
να βουτήξουν αυτοβούλως στη θάλασσα, πριν φουσκώσει κι άλλο η αγανάκτηση του
κόσμου και αρχίσει να τα πετάει εκείνος. Οι παλιές καλές μέρες είναι πια
παρελθόν. Καταλάβετέ το…
