- Η Παναχαϊκή
παίρνει από αγωνιστική σε αγωνιστική τα κουκιά της. Σήμερα έπρεπε να δοθούν τα
κουκιά στον Πανιώνιο. Του φτάνει η δεύτερη θέση του Κούγια που οδηγεί στην
άνοδο, να ζητάει και κύπελλο πάει πολύ. Είπαμε, όλα τελούν υπό έλεγχο σ' αυτή
τη χώρα. Πρέπει να κρατιούνται και κάποιες ισορροπίες μεταξύ των ευνοημένων για
να μη ξεφύγει η κατάσταση και οι λιγότερο ευνοημένοι έρθουν και τα κάνουν όλα μπάχαλο…
- Η Παναγιά σήμερα
είχε επιστρατευτεί για να βοηθήσει τον σκοπό να αγιάσει τα μέσα. Και τα
κατάφερε. Ο Άγγελος, βαθιά ευσεβής άνθρωπος και καθόλου άπληστος, παρακάλεσε
την Παναγιά να κάνει κάτι για να χαρεί ο Άγιος Σπυρίδωνας. Και η Παναγιά δεν
του χάλασε το χατίρι. Τώρα γαύρος και βάζελος θα κληθούν να δώσουν από πέντε
παιχνίδια περισσότερα, ο δε Ολυμπιακός και δύο ακόμα τουλάχιστον στο Γιουρόπα
Λιγκ. Τώρα αν αυτό θα καταφέρει να το εκμεταλλευτεί ο φετινός ΠΑΟΚ είναι κάτι
που σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Πάντως η απαξίωση ενός θεσμού σαν το Κύπελλο
Ελλάδος αποτελεί ντροπή από όποιον κι αν προέρχεται…
- Στη Βέροια
είδαμε και το κορυφαίο της αγωνιστικής. Παίκτης να σουτάρει προς την εστία και καθώς
η μπάλα παίρνει πορεία προς τα δίχτυα να τρέχει ο ίδιος και να την βγάζει με το χέρι του από
το τέρμα πριν περάσει τη γραμμή, βλέποντας και κίτρινη κάρτα! Κανείς, λέει, δεν κατάλαβε γιατί το έκανε.
Κανείς! Κανείς; Ο Παυλίδης (αυτός ήταν ο παίκτης) δήλωσε έκπληκτος από την
έκταση που πήρε το θέμα. Για φαντάσου. Να θέλουν οι πουτάνες να κρυφτούν και η
χαρά να μη τις αφήνει…
- Ρε γαμώτο,
έχω μία απορία. Τους διαιτητές που ορίζουν στον γαύρο, από τον Πανελλήνιο
Σύνδεσμο Τυφλών τους βρίσκουν; Δεν είναι δυνατόν να παίζει ο μέγας και τρανός
πουστοέφηβος με το Φωστηράκι και να χρειάζεται τέτοιο καραμπινάτο έγκλημα για
να προηγηθεί. Αν αυτό ήταν πέναλτι να το κόψουμε το σπορ και να το γυρίσουμε στην
συγχρονισμένη κολύμβηση. Μήπως σήμερα ο Μαρινάκης αντιλήφθηκε γιατί ο κόσμος
του Ολυμπιακού όσο πάει και κόβει λάσπη από το Καραϊσκάκης; Σήμερα από το 60'
άδειασε το γήπεδο. Γιατί άραγε; Όσο για την καραμέλα ότι μετά τους ακύρωσε
κανονικό γκολ, ας το πούνε πουθενά αλλού που τους παίρνει. Τις πουστιές των αλλήθωρων
διαιτητών τις ξέρουμε απ' έξω κι ανακατωτά. Όταν έχεις ευνοήσει την ομάδα που
πρέπει, μετά της τραβάς και μια ανώδυνη "αδικία" για να μη σε πάρουν
με τα σαρδελλοκούτια. Στην πουτάνα πουτανιές δεν περνάνε…
- Ο Κομπότης
πάντως τρενάκι την πήρε την πρόκριση. Σήμερα σκότωσε το θηρίο Εθνικό Γαζώρου με
0-2 και ποιος τον πιάνει τώρα που τερμάτισε πρώτος στον όμιλο...
- Η Ερμιονίδα
τελικά αποδεικνύεται σκληρό καρύδι. Μετά από το 0-0 στο οποίο υποχρέωσε την
ΑΕΚ, σήμερα κέρδισε με άνεση τον Εργοτέλη της Σούπερ Λιγκ αλλά παρόλα αυτά δεν
τα κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση του κυπέλλου. Την έφαγε ο Απόλλωνας, ο
οποίος στη Βέροια όταν κινδύνευε να δεχτεί γκολ από την τοπική ομάδα και δεν
του έφταναν οι αμυντικοί του, χρησιμοποιούσε τους επιθετικούς της αντιπάλου του,
οι οποίοι κατά ένα θαυμαστό τρόπο μετατρέπονταν σε τερματοφύλακες. Ήταν τόσο
καλοί μάλιστα σ' αυτόν τον δισυπόστατο ρόλο τους, που πέτυχαν και ένα ρεκόρ για
το βιβλίο Γκίνες. Κατάφεραν να αποκρούσουν σουτ που είχαν κάνει οι ίδιοι λίγο
πριν η μπάλα περάσει τη γραμμή και μετρήσει το γκολ τους! Βέβαια η Βέροια
τελικά ισοφάρισε στο 78' και πήρε εκείνη την πρωτιά στον όμιλο, αλλά σε εκείνο
το σημείο που πήγε να βάλει το γκολ ο Παυλίδης (24') και τελικά το έσωσε με
κορυφαία απόκρουση, χαλούσε το: διπλό ημίχρονο Χ τελικό…
- Δεν πάει να
έριξε 5άρα η Καλλονή στον Αιγινιακό. Ο Αστέρας Τρίπολης που φέτος έχει κερδίσει
στις περισσότερες εκτός έδρας αναμετρήσεις του, σήμερα ζαλίστηκε στον Τύρναβο
από τα ούζα που τον πότισαν οι ντόπιοι και παραχώρησε ισοπαλία στην τοπική
ομάδα. Αυτή η ισοπαλία ήταν που του έφτανε ίσα-ίσα του Τύρναβου για να περάσει
κατά ένα βαθμό την Καλλονή και να κλέψει τη δεύτερη θέση που έδινε την πρόκριση
στην επόμενη φάση. Κοίτα κάτι πράγματα ρε παιδί μου…
- Αύριο η παράσταση συνεχίζεται αλλά δεν παρουσιάζει τόσο μεγάλες
δυσκολίες. Ο ΟΦΗ με την άνευ αγώνα νίκη του επί της Νίκης Βόλου (που σημειωτέον
όλοι οι άλλοι αντιμετώπισαν κανονικά!) έπιασε τους 7 βαθμούς και είναι σίγουρα
πρώτος στον όμιλό του. Η Ξάνθη υποδέχεται την Ζάκυνθο και με νίκη περνάει εκείνη
σαν δεύτερη. Με ισοπαλία ή με νίκη της Ζακύνθου περνάει αυτή σαν δεύτερη. Στον
όμιλο της ΑΕΚ είναι λίγο κουλουβάχατα τα πράγματα σε σημείο που όλα μπορούν να
συμβούν. Η ΑΕΚ με νίκη επί του Ατρομήτου περνάει σαν πρώτη στην επόμενη φάση. Αν
ο Πανθρακικός κερδίσει τον Ηρακλή Ψαχνών περνάει σαν δεύτερος. Αν έρθουν
ισόπαλοι ΑΕΚ και Ατρόμητος και ο Πανθρακικός κερδίσει με περισσότερα από τρία
γκολ τον Ηρακλή Ψαχνών θα βγει αυτός πρώτος και η ΑΕΚ δεύτερη. Αν κερδίσει με δύο
γκολ διαφορά πάλι βγαίνει η ΑΕΚ πρώτη και ο Πανθρακικός δεύτερος. Αν κερδίσει
με ένα γκολ διαφορά ισοβαθμεί με τον Ατρόμητο και έχουν και την ίδια διαφορά
τερμάτων, οπότε πάνε για μπαράζ ως προς την δεύτερη θέση. Αν κερδίσει ο
Ατρόμητος την ΑΕΚ και ο Πανθρακικός τα Ψαχνά, τερματίζει πρώτος ο Ατρόμητος και
δεύτερος ο Πανθρακικός. Αν κερδίσει ο Ατρόμητος την ΑΕΚ και ο Πανθρακικός φέρει
ισοπαλία με τα Ψαχνά ή χάσει, περνάει σαν πρώτος ο Ατρόμητος και σαν δεύτερη η
ΑΕΚ. Στον όμιλο του Παναθηναϊκού είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα. Με ισοπαλία ή
νίκη στα Χανιά ο Παναθηναϊκός βγαίνει πρώτος και τα Χανιά δεύτερα. Με νίκη των
Χανίων βγαίνουν πρώτα τα Χανιά και ο Παναθηναϊκός δεύτερος. Τόσο απλά…
