Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Κότες λυράτες

Σκεφτείτε μόνο το ενδεχόμενο να τολμούσε ο Τσίπρας και τα τσιράκια του να ξεστομίσουν ότι, επειδή το Καραϊσκάκης ουσιαστικά ανήκει στο Δημόσιο και έχει παραχωρηθεί με χαριστικό τρόπο στην "Καραϊσκάκης ΑΕ", σπάνε τη σύμβαση και ο Ολυμπιακός μπορεί, αν θέλει, να χτίσει δικό του γήπεδο όπου εκείνοι του υποδείξουν και με όσες θέσεις κρίνουν εκείνοι ότι του φτάνουν, αλλά με την προϋπόθεση ότι πρέπει να… αλλάξει πρόεδρο γιατί ο Μαρινάκης δεν τους αρέσει επειδή είναι υπόδικος! Σκεφτείτε το μόνο. Τίποτα άλλα δεν σας λέω…
 
Επίσης θα μπορούσαν να πουν ποτέ στους Παναθηναϊκούς (που τέτοιος είναι και ο Τσίπρας) να πάνε να χτίσουν γήπεδο 20.000 θέσεων (γιατί τους φτάνει τόσο) στο Καπανδρίτι, αλλά όχι με πρόεδρο τον Αλαφούζο που τους χαλάει, αλλά με τον Κωνσταντόπουλο που θα τους υποδείξουν εκείνοι; Ή ακόμα θα έλεγαν στους ΠΑΟΚτσήδες ότι η Τούμπα είναι μεγάλη γι' αυτούς και καλό θα ήταν να ανακαινιστεί και να… μικρύνει επειδή καταλαμβάνει πολύ χώρο και στερείται ο Δήμος από επιπλέον πράσινο και πως ο Σαββίδης δεν τους γεμίζει το μάτι και πρέπει να κάνουν πρόεδρο κάποιον που να είναι αρεστός στο κόμμα τους; Θα μπορούσαν να κάνουν παρόμοιες ανεδαφικές προτάσεις προς όλους αυτούς οι κότες οι λυράτες που ζητάνε την ψήφο μας;