Ρε βλάκες του ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν καταλαβαίνετε ένα
πράγμα; Πως όταν μιλάτε σε ΑΕΚτζήδες, δεν απευθύνεστε σε ηλίθιους, όπως ίσως
λογαριάζετε τους οπαδούς σας. Βρε γκάου της πολιτικής, γιατί θέλετε να μας πείσετε
ότι δεν έχετε κανένα πρόβλημα με την ΑΕΚ αλλά μόνο με τον Μελισσανίδη σαν
επιχειρηματία, τη στιγμή που τα βάλατε μαζί του από τη μέρα που ασχολήθηκε με
την ΑΕΚ; Πριν πότε πολεμούσατε τον Μελισσανίδη; Και γιατί ω τρισμέγιστε
ανεγκέφαλε αρχηγέ του κόμματος των αποκομμάτων λες ότι αγαπάτε την ΑΕΚ, όμως
χωρίς τον Μελισσανίδη, αλλά ζοχαδιάζεσαι όταν ο Γκλέτσος λέει πως θα στηρίξει
τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά χωρίς εσένα αρχηγό; Αφού δεν σου αρέσει αυτό που λέει ο
Γκλέτσος γιατί θα πρέπει να αρέσει σε μας εκείνο που λες εσύ; Και ναι ρε,
είμαστε οι δημοκρατικότεροι φίλαθλοι που υπάρχουν στη χώρα, έχουμε προσφυγικές καταβολές
και ό,τι άλλο γουστάρουμε, αλλά δεν θα μας υποδείξετε εσείς ποιον θα έχουμε
πρόεδρο στην ομάδα μας. Εμείς αυτόν γουστάρουμε να έχουμε. Κι εμείς θα
μπορούσαμε να λέμε ότι ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ αλλά χωρίς εσένα στην αρχηγία.
Παραιτείσαι αύριο το πρωί για να ευεργετήσεις το κόμμα σου; Είμαστε πολλοί,
ξανασκέψου το. Επίσης, αφού ψάχνετε τις διαφορές ανάμεσα σε σας και σε μας, να σας
πληροφορήσουμε ότι εμείς κουκουλοφόρους δεν έχουμε στις τάξεις μας, όπως έχετε εσείς
στις δικές σας, ούτε καλούμε τα ΜΑΤ για να μας προστατεύσουν, όπως κάνετε εσείς
οι δημοκράτες. Κι αν είναι έτσι η δημοκρατία σας να την χαίρεστε. Σας την
χαρίζουμε…
