Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ντροπή

Τον έρεψαν τα μνημόνια γι' αυτό τα πολεμάει. Πετσί και κόκαλο έχει μείνει...
 
Έχουν απόλυτο δίκιο όσοι διαμαρτύρονται για τον χαρακτηρισμό "μπουχέσας" του Νίκου Φίλη, δημοσιογράφου της "Αυγής", από την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΚ. Δεν είναι πρέπουσα μια τέτοια έκφραση όταν μάλιστα προέρχεται από την ΠΑΕ. Το "κουραδομηχανή" είναι σαφώς καλύτερο.
 
Στο κάτω-κάτω ο κάθε ασήμαντος δικαιούται τα 20 δευτερόλεπτα δημοσιότητας που του αναλογούν, μαζί με πέντε ανοιχτά δάχτυλα στα μούτρα του και η ΑΕΚ μπορεί απλόχερα να του τα προσφέρει. Γι' αυτό άλλωστε άνοιξε και σελίδα στο facebook, για να μπορεί να κάνει τις εισπράξεις…