Υπογράφει ο Κως Άντζελες
Ότι εδώ μέσα μπαίνουν μόνο ψαγμένοι αναγνώστες (καρατσεκαρισμένο) δεν το συζητάμε. Άρα είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν μάσησε με τα ζοριλίκια του Ευάγγελου Βενιζέλου για την αρπαγή της ωραίας… Άντζελας από τον κολλητό του, τον Αντώνη Σαμαρά.
Ότι εδώ μέσα μπαίνουν μόνο ψαγμένοι αναγνώστες (καρατσεκαρισμένο) δεν το συζητάμε. Άρα είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν μάσησε με τα ζοριλίκια του Ευάγγελου Βενιζέλου για την αρπαγή της ωραίας… Άντζελας από τον κολλητό του, τον Αντώνη Σαμαρά.
Το έργο
παίχτηκε ως εξής: Ο ΓΑΠ, φτιάχνοντας το καινούριο κόμμα, ξεκίνησε να μελετάει τις
λίστες με τα πολύ δικά του πρόσωπα των οποίων την πόρτα θα χτυπούσε πρώτη για
να τους εντάξει στο νέο μαγαζί. Μία εξ' αυτών ήταν και η Άντζελα Γκερέκου. Έλα όμως
που η Άντζελα είχε υπουργοποιηθεί χάρη στον Ευάγγελο και δεν της ήταν τόσο
εύκολο να τον πουλήσει (όχι από ντροπή, αφού ως γνωστόν οι πολιτικοί δεν
διαθέτουν τέτοια, αλλά για άλλους λόγους), οπότε ξαφνικά βρέθηκε στριμωγμένη
στη γωνία. Μετά από ώριμη σκέψη και από σειρά προσωπικών συζητήσεων, τόσο με
τον ΓΑΠ όσο και με τον Βαγγέλη, πήρε τη δύσκολη απόφαση. Θα πήγαινε με τον
Γιωργάκη.
Τότε ήταν που
άναψαν τα τηλέφωνα. Ο Μπένυ τηλεφώνησε στον Σαμαρά και του είπε την γνωστή
ατάκα: "Το χάνουμε το κορμί πατριώτη". Η απόφαση που πάρθηκε ήταν ότι
προκειμένου να χαθεί από τον συνασπισμό ΠΑΣΟΚ-ΝΔ η Άντζελα, η οποία σημειωτέον
ότι κερδίζει μονοεδρική περιφέρεια κι αυτό είναι που την κάνει τόσο ξεχωριστή
και περιζήτητη από όλους, καλύτερα να την προσεγγίσει ο Σαμαράς και να
προσπαθήσει να την πείσει.
Έξυπνη
γυναίκα η Άντζελα, είδε ορθάνοιχτη μπροστά της την ευκαιρία να ξεμπλέξει και με
τους δύο πρώην αντιζήλους της χωρίς να κακοκαρδίσει κανέναν τους. Στον ίδιο
χώρο θα παραμείνω, σκέφτηκε και δεν θα τους έχω να με πρήζουν ότι πούλησα τον
ένα για τον άλλο. Τους πουλάω βέβαια αλλά με τρίτο πρόσωπο κι αυτό είναι που κάνει
πιο ευκολόπιοτο το πικρό ποτήρι του κερατώματος.
Στο μεταξύ ο
Βαγγέλης με τον Αντώνη τα είχαν συμφωνήσει όλα. Κοίτα Βαγγέλη, μόλις υπογράψει σε
μένα το σέντερ φορ, εεεε, η Άντζελα Γκερέκου ήθελα να πω, εσύ θα μου την πέσεις
και θα σκούζεις σαν την αλεπού όταν πιάνεται στο δόκανο. Εγώ θα σου απαντάω τα
δικά μου κι έτσι όμορφα θα την κλείσουμε κι αυτή την ιστορία. Μέχρι να
καταλάβουν όλοι τι έγινε θα είμαστε πάλι κυβέρνηση και δεν θα έχει τόση σημασία
σε ποιον από τους δυο μας έχει υπογράψει η Άντζελα αφού θα είμαστε ένα και το
αυτό. Και άσε μετά τον Γιωργάκη να πάει να κουρεύεται.
Αυτά έγιναν
πίσω από τις κουρτίνες και μάρτυράς μου ο θεός που μου έδωσε τη χάρη να μπορέσω
να τους κρυφακούσω…
