Τι θα πάνε να
κάνουν αλήθεια οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ στη συνάντησή τους με τον Αλέξη Τσίπρα; Να
αστειευτούν και να χαχανίσουν όπως τότε που παρακολούθησαν μαζί τον αγώνα της Εθνικής
Ελλάδος και μετά βγήκε ο Χρήστος Αρδίζογλου και μας έπλεξε το εγκώμιο του Αλέξη
λέγοντάς μας πόσο γήινος και απλός ήταν; Στη συνέχεια όμως όλοι είδαμε τι
επακολούθησε και πόση υποκρισία έκρυβαν τα συγκαταβατικά του χαμογελάκια και η…
ειλικρινής του επιθυμία να συναινέσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου που αφορούσε
και το γήπεδο της ΑΕΚ.
Μόνο που τώρα
πια δεν υπάρχει καμιά διάθεση από κανέναν ΑΕΚτζή να ανεχτεί παρόμοια
χαμογελάκια και ατάκες αφηρημένης στήριξης. Δεν παραμυθιάζεται ξανά ο κόσμος.
Προσωπικά θα έλεγα πως ούτε με όρκους και δεσμεύσεις δεν πείθομαι για τις αγαθές
προθέσεις του Αλέξη και του κόμματός του. Η ανακολουθία τους έχει μείνει παροιμιώδης. Ας φροντίσουν οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ
να μην εκτεθούν από αυτή τη συνάντηση. Ο λαός της ΑΕΚ βράζει. Πολύ φοβάμαι ότι
ο πονηρός Αλέξης θα επιχειρήσει να τους χρησιμοποιήσει και γι' αυτό ζήτησε
συνάντηση μαζί τους και όχι με την επίσημη ΑΕΚ.
Εδώ δεν
αποτόλμησε μια απάντηση στο ξεκάθαρο ερώτημα που του απεύθυνε το οργανωμένο
κίνημα οπαδών της ΑΕΚ, που αριθμεί χιλιάδες μέλη και το οποίο όλοι εμείς οι
απλοί φίλαθλοι της ομάδας το έχουμε εξουσιοδοτήσει με την επιδοκιμασία μας να μας
εκπροσωπήσει στον όποιο διάλογο θα γίνει με το κόμμα του Αλέξη και των
τζιχαντιστών εκπροσώπων του, που έχουν λυσσάξει εναντίον της ΑΕΚ και δεν
διστάζουν να βάλουν εναντίον της με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο.
Οι ΑΕΚτζήδες αν δεν δουν χειροπιαστές αποδείξεις του ξαφνικού έρωτα του
Αλέξη με την ΑΕΚ δεν μασάνε με τίποτα. Και τι πιο χειροπιαστό από την εντολή
του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ προς τον άνθρωπο που κατέθεσε την προσφυγή εναντίον του
νόμου που αφορά στο γήπεδο της ΑΕΚ να την αποσύρει άμεσα. Όλα τα άλλα θα είναι
κολοκύθια τούμπανα και καλά θα κάνουν οι παλαίμαχοι, αν σκοπεύουν να βγουν με
άδεια χέρια από αυτή τη συνάντηση, να μην πάνε καθόλου…
